آيا سئوي سايت هميشه يك استراتژي غالب خواهد بود؟
در شرايطي كه روزي باصرفه سازي تارنما معنا گذشته خود را نداشت چه كار كنيم؟
آيا سئوي سايت هميشه يك استراتژي غالب خواهد بود؟
بسياري از سايت ها هزينه و زمان زيادي را براي با صرفه سازي تارنما و سئو سايت خود صرف مي نمايند و مهمترين روش بازاريابي خود را جذب مخاطب از گوگل ميدانند .
طي 19 تا 20 سال گذشته گوگل همواره با شيب چشم گيري رشد كرده است . ارتقاء تعداد جستجوها موجب شده تا كاربران بيشتري از اينشيوه وارد سايت هاي اينترنتي شوند . البته تغييرات گوگل طي دو سال قبلي زنگ خطر بزرگي را به صدا درآورده است!
اين تغييرات به معني عدم استقبال كاربران از گوگل يا كاهش سهم آن از بازار جستجو نيست , بلكه بيشتر به سهم سايت ها از اين كاربران مربوط ميشود .
اكنون جذب مخاطب از طريق گوگل فراوان دشوارتر از قبل شده و مرتبه نخست حاصل ارزش و منزلت گذشته را ندارد . در شرايطيكه اين فرايند طي سالهاي آتي ادامه پيدا كند و يا حتي شديدتر از قبلي باشد مي بايست چه كاري انجام دهيم؟ چطور براي چنين شرايطي آماده باشيم؟
دانش بهينه سازي وب سايت به صورت مداوم در درحال حاضر تغيير و تحول است و ما هزينه و زمان زيادي را براي فراگيري سئو و به روز رساني اطلاعات خود صرف ميكنيم . آيا اين هزينه يك سرمايه گذاري مطمئن براي آينده محسوب ميشود؟
ادامهـ مطلبـ
| ۳۱ تير ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۹:۰۶ | مولايي
،