تگ هاي هدينگ Heading چيستند؟
تگ هاي هدينگ Heading در سئو سايت هاي وردپرسي و نكاتي براي بهينه كردن تگ هاي H1 تا H6
تگ هاي عنوانبندي , تگ هاي تيتر , تگ هاي هدينگ را در ترجمه عبارت Heading Tags به كار برده اند . استدلال آنكه از في مابين تمام تگهاي موجود در HTML اين تگ ها را براي بررسي غير وابسته در يك مقاله انتخاب كرده ايم اين است كه اين تگ ها علاوه بر اين كه وظيفه ساخت سرتيتر در صفحات وب سايت را بر عهده دارند , ساختار سايت را نيز صورت مي دهند . يعني آنكه شما با به كار گيري از سرتيترها تنها به محتواي خود استايل نمي دهيد بلكه جايگاه هر بخش از محتوا از نگاه اعتبار را هم مشخص ميكنيد . درپي اين قضيه را بيشتر توضيح خواهيم داد .
تعريف تگ هاي هدينگ Heading tag
https://ismaeilsahab.ir/heading-tags/
يك كدام از وب سايت هاي معتبر فراگيري HTML تارنما W3Schools است . در اين وبسايت تگ هاي هدينگ بهاين صورت تعريف شده است :
ادامهـ مطلبـ
| ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۷:۴۲ | مولايي
،
شخص سئوكار كيست؟
سئوكار كيست؟
حال كه در رابطه سئو سايت حرف كرديم شايد بيشتر با كلمه و واژه سئو سايت فعاليت آشنا شده ايد و ميدانيد كه سئوكار كيست؟ فرد سئوي سايت عمل كسي است كه عمليات بهينه سازي سايت را با دقت به علم و تجربه اي كه در اين مورد دارااست بر روي وبسايت شما انجام ميدهد تا مرتبه سايت شما در موتورهاي جست و جو بالا رود . فرد سئو وب سايت عمل دارنده خصوصيت هاي زياد متعددي است كه به دنبال مقاله با اين مشخصات آشنا مي شويم , ولي گذشته از اينكه بخواهيم با خصوصيت هاي يك سئوي وب سايت عمل آشنا شويم خوبتر است وظيفه حياتي اين اشخاص را بررسي كنيم .
https://ismaeilsahab.ir/seo-specialist/
فرد سئو وب سايت فعاليت مكلف ميباشد كه قانون ها مرتبط با سئوي وب سايت را به صورت بدون نقص فرا بگيرد و به محاسبه تارنما و مطالعه دراين مورد بپردازد تا بتواند محبوبيت سايت را در موتورهاي جست و جو ارتقاء دهد , اين فرد همينطور مكلف است كه راهكار هاي متمايز را براي تارنما شما در حيث بگيرد و برنامه هاي مربوط به سئوي وب سايت شمارا در زمان يك دوران معلوم انتخاب نمايد درحال حاضر كه به پاسخ سوال سئوكار كيست؟ جواب داده شد خوب تر است خصوصيت هاي يك سئو وب سايت فعاليت مطلوب را هم بدانيم .
ادامهـ مطلبـ
| ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ | ۰۴:۱۱:۳۶ | مولايي
،
الگوريتم پاندا گوگل چيست؟
الگوريتم پاندا گوگل چيست؟
يك حقيقتي در زمينهي الگوريتم پاندا موجود است كه بيشتر صاحبان تارنما نمي دانند كه بوسيله الگوريتم پاندا گوگل جريمه گرديده اند و مدل ي ديگر هنوز مطمئن نيستند كه به وسيله اين الگوريتم جريمه گرديده اند .
الگوريتم پاندا چيست؟
حتما اسم اين الگوريتم به گوش شما آشنا ميباشد الگوريتم پاندا به وسيله موتور جستجوي گوگل پشتيباني مي شود و انگيزه آن نمايش خوبتر حاصل به يوزرها است .
گوگل پاندا وظيفه دارااست محتواي اينترنت را بررسي و مرور نمايد و در صورت وجود مشكلات مانند مطالب نسخه برداري در سايت آن ها را جريمه نمايد .
درحالتي كه سكو ي وبسايتي كاهش پيدا نمايد و در برهه زماني زمان متعددي ارتفاع بكشد مطالب سايت نتوانسته گوگل را قانع نمايد و بايستي تغييرات حياتي در محتوا توليد شود چه بسا وبسايتهاي در درحال حاضر رويش نيز احتمال دارد به وسيله الگوريتم پاندا جريمه شوند .
حقيقت ديگر اين است كه در هنگام سئوي سايت امتيازات بيشتري از طرف موتورجستجو و از سمت ديگر احتمال مجازات از طرف گوگل پاندا با دقت به روند با صرفه سازي سايت شما موجود هست .
الگوريتم پاندا گوگل روي چه مسائلي متمركز مي شود؟
۱ - محتواي كم :
صفحاتي كه مطالب مضاعف يه خرده در آنها موجود است و صرفا يك سري پاراگراف در ورقه ي متبوع موجود هست قادر است لطمه ي شديدي به شما بزند .
چاره :
حتما اين صفحه ها را تصحيح كرده و در آنان جداقل ۱۰۰۰ واژه نوشته قرار دهيد .
۲ - محتواي تكراري :
محتوايي كه در فضاي اينترنت بيش تر از يكبار تكرار شود و يا اين كه در سايت ما محتواي تكراري كاغذ اي بيشتراز يكبار سواي هيچ دسته تغييري وجود داشته باشد .
به عنوان مثال :
يك كمپاني خدماتي ممكن است ۱۰ كاغذ ساخت نمايد و يك ورقه براي هر شهر توليد نمايد با محتواي يكسان و فقط اسم شهر متعدد است .
راهحل :
چنانچه شما سايتي فردي يا اين كه شركتي داريد و صفحاتي داريد كه مطالب اسكن ميباشند يعني از وبسايت ديگري اسكن نموده ايد حتما پيوند مبداء را قرار دهيد .
درصورتيكه صفحاتي در وبسايت داريد كه محتواي تكراري دارا هستند مي بايست آن ها را تصحيح يا اين كه حذف نمائيد .
در مغازه هاي اينترنتي از تگ canolical به كار گيري مي نمايند تا نقص حل شود و نيازي به حذف ورقه نيست .
۳ - محتواي بي كيفيت :
https://ismaeilsahab.ir/scraped-content/
صفحاتي كه قيمت پاره اي براي يوزرها داراهستند و نياز آن ها را برآورده نميكند و يوزرها بهسرعت از آنها بيرون شوند ميتواند صدمه اكثري به شما بزند .
زمان ماندگاري استفاده كننده را كم كرده كه كاهش درجه خواهيد داشت .
راهحل :
عملكرد فرماييد خودتان را جاي استفاده كننده بگذاريد و در حالتيكه باطن كاغذ ي متبوع وب سايت شما شد ايا نيازش برطرف مي شود؟ بهتره مطالب را كاربردي خيس و از تصاوير و ويديو به كارگيري نمائيد .
۴ - محتواي نامعتبر :
محتواي ايجاد شده به وسيله منابعي كه تاييد نشده اند از ساير موردها مهم پاندا هست و گوگل اعلام كرده براي پرهيز از جريمه شدن بوسيله اين الگوريتم بايستي اسم منشا را در مطالب و متن هاي خويش ببريد
۵ - مزرعه محتوا :
تعداد متعددي از صفحه ها بي كيفيت كه از يكسري صفحه ها ديگر توده اوري مي گردند مثلا :
وبسايتي كه تعداد متعددي مولف داارد تا هركدام بر پايه ي جستجوهاي مردمان مطالبي را در تارنما ساخت نمايند تا جستجوها را در بر بگيرد
6- محتواي ايجاد شده به وسيله استفاده كننده بي كيفيت :
مثلا وبلاگي كه پستهاي ميهمان را منتشر مي نمايد كه كوتاه است و مملواز خطاها دستوري و املايي و فاقد داده ها داراي اعتبار هست كه در فصاي اينترنت زياد دوچندان يافت مي شود .
۷ - نسبت محتوا به تبليغات :
صفحاتي كه بطور عمد مملواز تبليغات مبلغي است كه بجاي محتواي حساس در كاغذ جاي گرفته است .
اين صفحه هاي كه از طريق Cloaking به كارگيري مي نمايند هنگامي كه شما محتوايي را كاوش ميكنيد و روي فيض كليك ميكنيد .
زماني به تارنما واردشديد بجاي مقاله ذيربط تبليغات متعددي و نامربوط نشان داده مي شود .
راهحل :
خوبتر است تبليغات را منزه فرمائيد و محتواي مرتبط با تحت عنوان و توضيحات ورقه را قرار دهيد و در خواست دوباره ايندكس دهيد تا برگه شمارا بررسي نمايند .
۸ - سايت هاي بلاك شده به وسيله يوزرها :
وبسايتهايي كه به وسيله يوزرها بلاك يا اين كه سفارش نميشوند از خط قرمزهاي گوگل پاندا ميباشد .
مثلا :
با به كار گيري از پلاگين web of trust مي توان
به عنوان مثال :
با به كارگيري از پلاگين web of trust مي توان ديد كه كدام سايت ها به وسيله يوزرها راي كمتري گرفته اند و سفارش نميشوند .
۹ - عدم هماهنگي محتوا با جستجوها ( cloaking ) :
شما پيرو واژه اي راا كاوش ميكنيد و زماني فيض اي را تعيين ميكنيد اما محتواي نشان داده شده در كاغذ با جستجوي شما يكسان نيست و گوناگون است .
مثلا شما درپي وبسايتي درباره ي مشورت كردن سئوي سايت ميگرديد اما هنگامي فيض ي كاوش را گزينش ميكنيد وبسايتي مملو از تبليغات نشان داده مي شود .
۱۰ - پباده سازي غيرمناسب :
گزارش شده سايت هايي كه دارنده پباده سازي بد و معماري و كدنويسي انها دارنده ايراد ميباشد از جريمه اين الگوريتم بي قسمت نمانده و افت جايگاه داشته اند .
۱۱ - محتواي دارنده نادرست املايي :
يكي ديگر از ايراداتي كه الگوريتم پاندا آن را انگيزه قرا ميدهد داشتن خطا هاي نگارشي گوناگون در نوشته است كه قادر است براي استفاده كننده گنگ و خسته كننده باشد .
۱۲ - تكرار غيرمجاز لغات در برگه :
اين داستان نيز بوسيله الگوريتم هاي ديگر نيز انگيزه قرار داده شده و از حيث گوگل پاندا غير عادي و باعث به جريمه شدن مي شود .
چطور متوجه شويم كه بوسيله الگوريتم پاندا جريمه شده ايم؟
يكياز شناخته شده ترين علامت ها كاهش ناگهاني راهبندان محل ورود از گوگل است كهاين كاهش ميتواند تا ۸۰ درصد كاهش مشاهده نيز ادامه داشته باشد .
اما اين را نيز مي بايست در حيث بگيريم كه خيلي از فاكتورهاي ديگر ميتوانند در كاهش راهبندان ما نقش داراي اهميت داشته باشند .
نظير تعداد رقبا در كسب و فعاليت شما كه بايستي انها را بررسي فرماييد كه گذشته از شما بوده اند و چه كارهايي را انجام داده اند تا جايگاه ها و محل ورود هاي متعددي را ميگيرند .
در بخش وبسترتولز گوگل بخش مجازات هاي دستي ( گزارش هاي رسيده ) را بررسي نمائيد تا مطمئن گرديد كاري مغاير ضوابط انجام نداده ايد .
وقتي كه مرتبه هاي نيكي را كسب ميكنيد ممكن است بروزرساني هاي گوگل صورت دهد و شما بايستي بروزرساني ها را بررسي و بر آنها با خبر باشيد
در حالتي كه كاهش سكو ي شما در مقطع ي وقتي مورخ بروزرساني باشد ممكن است شما جريمه شده باشيد و بايستي مشكلات را شناسايي و رفع فرمائيد .
به چه شكل از جريمه هاي الگوريتم پاندا رهايي پيدا كنيم؟ ( قانون ها گوگل پاندا )
الگوريتم پاندا بيشتر در هم اكنون بروزرساني است و بهبود وبسايتي كه جريمه شده يه خرده مشقت بار به حيث ميرسد پس خوبتر است روي كيفيت محتوا تمركز كنيم تا بتوانيم فيض بگيريم .
اما ليست اقدامات ذيل نيز قادر است امداد متعددي به ما نمايد :
۱ - از طرق مزرعه محتوا دوري كنيم و چنانچه مطالبي اين چنيني در سايتمان داريم انها را با صرفه كنيم .
۲ - بالا بردن كيفيت محتوا براي جلب اعتماد يوزرها و ارتقاء اعتبار
۳ - عدم به كار گيري از تبليغات در صفحه ها بجاي محتوا
۴ - بررسي داراي ارتباط بودن جستجوهاي استفاده كننده با محتواي برگه ي شما
۵ - حذف محتواي تكراري در تارنما و يا اين كه نگارش دوباره آنها
۶ - بررسي محتواهايي كه به وسيله تاليف كننده ي معتبري ساخت شده باشد و نياز مخاطبان را رفع نمايد .
۷ - در تكرار لغات داراي اهميت زياده روي نكنيد .
۸ - درصورتيكه محتواي شما دارنده خطا هاي املايي است آن ها را تصحيح فرماييد .
۹ - ساخت سايت خويش را استفاده كننده پسندكنيد طوري كه استفاده كننده بتواند به راحتي به تمام صفحه هاي دسترسي داشته باشد .
در غايت تارنما هايي كه محتواي باكيفيتي ايجاد مي نمايند ترسي ازاين الگوريتم و بروزرساني هاي آن ندارند البته در صورتيكه سايت مشكوك باشد ممكن است در بعضا مورد ها بوسيله گوگل پاندا جريمه شده باشد .
شايسته ترين راهحل براي وب سايت كسب و فعاليت شما در فضاي اينترنت داشتن اسم تجاري داراي اعتبار در فضاي مجازي و ساخت محتواي كيفيت بالا و منشاء شدن در كسب و فعاليت خويش ميباشد .
https://ismaeilsahab.ir/automatically-generated-content/
نتيجه گيري :
سفارش ما به شما در صورت ايجاد محتوا بوسيله خودتان اين است كه بهتره محتواي با كيفيتي را ساخت نمائيد و محتوا را به هيچ عنوان نسخه برداري نكنيد به اين دليلكه گوگل به راحتي متوجه شده و شمارا جريمه مي نمايد .
ادامهـ مطلبـ| ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۸:۰۶ | مولايي
،